Herní svět
Nástroj gamifikace firemních procesů
Herní svět jako katalyzátor.
Náš herní svět je paralelním světem, který nejenže nijak nezasahuje do stávajících procesů a zvyklostí ve firmě, ale naopak, stimuluje a posiluje jejich přirozený rozvoj. Je to inovativní nástroj, který pomáhá podporovat a dynamizovat vaše podnikání.
Imerzivní teambuilding a další programy vytváříme společně s exkluzivními partnery - MISE HERO a GA.ME Europe.
GAMIFIKACE A UČENÍ
Gamifkace není hra jako taková, jedná se o design, který herní prvky využívá k většímu zapojení a zainteresování účastníků do výukové situace. Gamifkace se využívá v mnoha oblastech včetně vzdělávání. Během kurzů a školení je gamifkační design využíván především k motivaci a většímu zapojení účastníků do tématu a k jejich aktivizování při dílčích úkolech. Herní prvky nám také umožňují snazší provázání výstupů a návazných kroků po skončení kurzu/školení s pracovní realitou účastníků. Dokáže tak nenásilně udržet pozornost u návazných kroků nebo propojit kurzy/školení s časovým odstupem mezi sebou, aby účastníci neztratili o téma zájem.
HERNÍ SVĚT
Herní svět je přístup, umožňující integraci a průběžné posilování dlouhodobého přirozeného rozvoje procesů a komunikace v marketingu, rozvoji lidských zdrojů, ale i obecném managementu. Je to "paralelní realita," ve které vládnou podobná pravidla a zákonitosti, jako v realitě běžné, ale zároveň je zde možné zažít a docílit věcí, které normálně možné nejsou.
V praxi se tento svět projevuje zevnitř firmy formou hry, která probíhá buď formou klasických outdoorů, školení, nebo i tématickou výzdobou na pracovišti, kde je na mapě nebo grafu možné sledovat vývoj hry. Výsledky pracovních týmů a jednotlivců z reálného světa se projevují i v herním světě, krátká exkurze do herní reality může i oživit např. porady. Koncoví zákazníci zakouší herní svět jako hru, která může kombinovat klasické billboardy, televizi, rádio a tisk, ale také interaktivní hru na internetu, pomocí SMS. Odměnou pro skupinu vítězů je potom účast na supertajné speciální misi (outdoor).
Herní svět dává managementu možnost bezpečně otestovat efektivitu a možné následky změn v rámci change managementu. Marketing může neotřele a atraktivně komunikovat s klienty i koncovými zákazníky. HR může učinit práci ve firmě atraktivnější, motivovat zaměstnance k práci na sobě, poznávat se a pracovat na svém rozvoji v neformálním prostředí herního světa.